مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 20:572022-10-12حوادث

کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت


مرد جوان که همسر و فرزندش در حادثه آتش سوزی عمدی خانه جان باخته بودند با مراجعه به دادگاه کیفری خواهان دریافت دیه فرزندش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش سوزی مرگبار در خانه ای در خیابان پیروزی آغاز شد.

پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش سوزی پسربچه 4 ساله ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

در ادامه جسد پسربچه به پزشکی قانونی منتقل شد و از آنجایی که مأموران آتش نشانی گزارش عمدی بودن آتش سوزی را اعلام کرده بودند مأموران پلیس شناسایی عامل یا عاملان آتش زدن خانه را در دستور کار قرار دادند.

پلیس در نخستین گام به سراغ مادربزرگ خانواده رفت .

وی به مأموران گفت: از یک سال پیش دخترم میترا به بیماری افسردگی دچار شده بود و به همین خاطر با توافق همسرش تصمیم گرفتیم تا میترا و نوه 4 ساله ام به خانه ما بیایند و از آنها مراقبت کنیم.

چند روز قبل از حادثه میترا اصرار داشت به خانه شان برگردد.

من و همسرم چون نگران حالش بودیم مخالفت کردیم اما دخترمان آنقدر اصرار کرد که به ناچار پذیرفتیم و او با نوه ام به خانه برگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت

کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت