مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 21:072022-10-12ورزشي

قول وزیر ورزش به تکواندوکاران میانه/زمین خاکی که سبز می شود


وزیر ورزش قول تاسیس خانه تکواندو در شان شهرستان میانه را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حمید سجادی امروز به شهرستان میانه سفر و از پروژه های ورزشی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وزیر ورزش بعد از بازدید از ورزشگاه شهید سرانجام، راهی مجموعه ورزشی تختی شهرستان میانه شده و قول داد در حد امکان تلاش خواهد کرد که زمین خاکی این ورزشگاه چمن شود.

وی در ادامه با استقبال تکواندوکاران شهرستان میانه وارد خانه تکواندو این شهرستان شده و با فلاحی راد مربی نامدار میانه و قهرمانان این شهرستان دیدار کرد.

سجادی در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مربیان و ورزشکاران تکواندو میانه که نقش بسزایی در موفقیت های بین المللی برای کشور را هم داشتند، قول داد خانه تکواندویی در شان شهرستان میانه تاسیس گردد.

خانه کشتی میانه و دیدار با کشتی گیران این شهرستان برنامه بعدی وزیر بود و فرصتی هم فراهم شد تا مسعود هاشم زاده مربی کشتی میانه و نفر چهارم المپیک با وزیر دیدار و مشکلات کشتی این شهرستان را بازگو نماید.

دیدار از مجموعه ورزشی یوسف کرمی آخرین بخش از سفر یک روزه وزیر ورزش به شهرستان میانه بود که در این بازدید سجادی دستور ساخت دیوار صخره نوردی به ارتفاع 12 متر را داد تا این رشته ورزشی هم از سفر نفر اول ورزش کشور بی بهره نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر ورزش به تکواندوکاران میانه/زمین خاکی که سبز می شود

قول وزیر ورزش به تکواندوکاران میانه/زمین خاکی که سبز می شود