مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 07:372022-10-13سياسي

جولان سودجویان در تغییرکاربری اراضی/ راکد ماندن 16هزار حکم درباره تغییرکاربری


بلاتکلیفی حدود 16هزار حکم در خصوص تغییر کاربری اراضی و جنگل ها، هشدار جدی برای امنیت غذایی است که این سوال را در اذهان عمومی ایجاد می کند آیا موضوع خلأقانونی، - خبرگزاری فارس؛ گروه قضایی: حادثه متروپل زنگ خطر معضل ساخت و سازهای غیرمجاز و چرخه فساد پشت پرده پروانه های ساختمان هایی بود که در صدور و ساخت آن ها منافع شخصی در ارجحیت می گیرد و کسی به فکر امنیت جانی مردم نیست.

ساختمان هایی که بعضا با سنگ بناهای شیک و لاکچری دل از هر خریداری می برند اما ناایمن هستند و هر لحظه امکان ریزش آن وجود دارد.

افسار گریختگی ساخت و ساز در کشور زمانی بیش از گذشته خودنمایی می کند که غول تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات هر روز بزرگ و بزرگ تر می شود.

آذرماه سال 99 رییس سابق قوه قضاییه بود که گفت: شوراهای شهر و روستا مرجع صدور حکم تغییر کاربری نیستند ، در آن مقطع زمانی این موضوع به تیتر اول رسانه ها تبدیل شد.

  رییس وقت عنوان کرد و با اشاره به تغییر کاربری غیرقانونی اراضی زراعی گفت: تغییر کاربری اراضی به جز مواردی که کمیسیون تخصصی مجوز می دهد، ممنوع است و هر جا اراضی بدون مجوز قانونی تغییر پیدا کرده، باید برخورد شود.

 شوراهای شهر و روستا مرجع صدور حکم تغییر کاربری نیستند و سودجویان و سوداگران حق ندارند با مجوز شوراها به اراضی کشاورزی دست اندازی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سودجویان در تغییرکاربری اراضی/ راکد ماندن 16هزار حکم درباره تغییرکاربری

جولان سودجویان در تغییرکاربری اراضی/ راکد ماندن 16هزار حکم درباره تغییرکاربری