مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 09:122022-10-13اقتصادي

دمای هوای شهرکرد منفی شد


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دمای شهرکرد چهارشنبه شب به منفی 2 درجه رسید و برای نخستین بار در پاییز امسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، معصومه نوروزی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرکرد با کیمنه دمای منفی 2 درجه در 24 ساعت گذشته سردترین ایستگاه استان و خنک ترین مرکز استان کشور است و کاهش محسوس دمای برای دو روز آینده در سراسر استان پیش بینی می شود.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با کاهش نسبی دمای هوا احتمال سرمازدگی و خسارت به محصولات کشاورزی برداشت نشده مانند ذرت و لوبیا انتظار می رود.

وی افزود: براساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای آسمانی استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک محلی در مناطق مستعد انتظار می رود و در برخی نقاط در شرق استان در صبحگاه غبار محلی مشاهده خواهد شد.

نوروزی ادامه داد: از نظر دمایی،نیز هوا در تمام نقاط استان کاهش محسوسی داشت و بر این اساس در 24 ساعت گذشته کمینه دماها در ایستگاه های هواشناسی شهرکرد منفی2، فرودگاه شهرکرد منی یک، کوهرنگ 2،لردگان هفت، بروجن چهار ، اردل 10 ، فارسان 2، سامان هفت، ایل بیگی پنج، فرخشهر 2، بلداجی صفر، بن یک ،شلمزار 9 و مال خلیفه 10 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای شهرکرد منفی شد

دمای هوای شهرکرد منفی شد