مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-13اقتصادي

سازمان اورژانس یزد و انتقال خون استان تفاهم کردند


سازمان اورژانس یزد با هدف ارتقاء کیفیت خدمت رسانی در حوادث پرتلفات با اداره کل انتقال خون این استان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر احمد دهقان در خصوص این تفاهم نامه به خبرنگاران اظهار کرد: با انعقاد تفاهم نامه فیمابین انتقال خون استان و سازمان اورژانس استان تمهیدات لازم برای انتقال خون به بیماران هر چه سریعتر در بحران ها و حوادث پرتلفات فراهم می شود و بیماران زودتر به خون به عنوان عنصر حیات دست پیدا می کنند.

وی با بیان این که با اجرای این تفاهم نامه بانک خون پیش بیمارستانی و اورژانس در یزد ایجاد می شود افزود: بر اساس تفاهم نامه اورژانس کشور و سازمان انتقال خون کشور، تفاهم نامه استانی تشکیل بانک خون پیش بیمارستانی و اورژانس بین سازمان اورژانس استان و اداره کل انتقال خون یزد منعقد گردید.

رییس سازمان اورژانس استان توضیح داد: بر اساس این تفاهم، بیماران در صورت نیاز به خون، در بحران و حادثه، با رعایت نکات علمی و فنی، در اورژانس به خون دست خواهند یافت و زمان ارسال خون به تمامی بیمارستان های استان، به ویژه مناطق محروم در بحران و حوادث با کمک اورژانس هوایی کاهش می یابد.

انتهای پیام/ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اورژانس یزد و انتقال خون استان تفاهم کردند

سازمان اورژانس یزد و انتقال خون استان تفاهم کردند