مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-13اجتماعي

افتتاح نخستین هتل مناسب سازی شده کشور برای افراد معلول در مشهد 


عملیات گودبرداری و ساختمانی این زائرسرا در زمین اهدایی از سوی بنیاد زائر به متراژ 918 مترمربع از شهریور 1393 در مشهد و در جوار حرم ثامن الحجج(ع) با زیربنای پنج هزار و 790 مترمربع در 9 طبقه، - عملیات گودبرداری و ساختمانی این زائرسرا در زمین اهدایی از سوی بنیاد زائر به متراژ 918 مترمربع از شهریور 1393 در مشهد و در جوار حرم ثامن الحجج(ع) با زیربنای پنج هزار و 790 مترمربع در 9 طبقه، با تعداد 37 واحد با ظرفیت 150 تخت اقامتی به همراه امکانات پارکینگ، رستوران و اداری آغاز شد.

نخستین هتل مناسب سازی شده کشور ویژه افراد دارای معلولیت وابسته به سازمان بهزیستی کشور با عنوان هتل رئوف در مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، استاندار خراسان رضوی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از این هتل گفت: باید فضای مناسب برای زیارت افراد دارای معلولیت فراهم شود تا آنها نیز بتوانند از  فیوضات معنوی زیارت امام رضا(ع) بهره مند شوند.

یعقوبعلی نظری افزود:  این آمادگی وجود دارد تا شرایط مناسب برای ساخت محل اقامت ویژه افراد دارای معلولیت در شهر مشهد گسترش یابد تا افراد بیشتری بتوانند از فضای معنوی زیارت بهره ببرند.

استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس قانون، محیط های عمومی و همچنین سازمانهای دولتی که محل رفت و آمد همه افراد از جمله معلولان است باید دارای شرایط منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین هتل مناسب سازی شده کشور برای افراد معلول در مشهد 

افتتاح نخستین هتل مناسب سازی شده کشور برای افراد معلول در مشهد