مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 12:572022-10-13اقتصادي

تأکید بر هدایت آب های سطحی به سد اکباتان/ جهاد کشاورزی با انجام کشت دوم برخورد کند


فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه باید برای هدایت آب های سطحی به سمت سد اکباتان برنامه جدی داشته باشیم گفت: کشت دوم در استان همدان به خاطر تنش آبی ممنوع است و جهاد کشاورزی باید در این راستا با جدیت نظارت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در شورای حفاظت از منابع آب شهرستان همدان اظهار کرد: باید برای هدایت آب های سطحی به سمت سد اکباتان از مناطق بالادستی مجاور برنامه جدی داشته باشیم تا با شروع بارش ها و عدم نیاز باغداران و کشاورزان تا حد امکان سد آبگیری شود.

وی افزود: در آینده نیز بر اثر خشکسالی یا به هر دلیلی امکان دارد رفع شود.

وی با بیان اینکه نقص پیش آمده در بخشی از لوله گذاری سال های گذشته کار انتقال آب را با وقفه مواجه کرد افزود: مسئولان مستقیم باید اطلاع رسانی مستمر به مردم داشته باشند و وعده و وعید و زمانبندی غیر واقعی به مردم اعلام نکنند.

محمدی با قدردانی از همکاری مردم، کشاورزان و نیروهای مردمی در طرح آبرسانی شهر همدان یادآور شد: در کنار اجرای ضربتی خط انتقال آب 16 کیلومتری بین دو زون تامین آب همدان، قرارگاه آبرسانی را با 12 تانکر راه انداختیم و ظرفیت به 120 تانکر رسید.

وی اضافه کرد: تاکنون 45 حلقه چاه به شبکه تامین منابع آب همدان متصل شده و 22 حلقه چاه دیگر نیز شناسایی و تفاهمنامه انجام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر هدایت آب های سطحی به سد اکباتان/ جهاد کشاورزی با انجام کشت دوم برخورد کند

تأکید بر هدایت آب های سطحی به سد اکباتان/ جهاد کشاورزی با انجام کشت دوم برخورد کند