مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 13:572022-10-13پزشكي

اضطراب عامل سرگیجه است؟


بیشتر مردم در مقطعی احساس اضطراب می کنند؛ تجربه ای که می تواند با مجموعه ای از علائم همراه باشد اما فراتر از احساسات گاه به گاه، بیش از 40 میلیون بزرگسال در ایالات متحده اختلالات اضطرابی را تجربه می کنند.

به نقل از هلث، اضطراب مزمن با علائم بلندمدت همراه است اما اضطراب حاد حالت اضطرابی است که بسیاری از افراد قبل از ارائه در محل کار یا سایر موقعیت های منحصر به فرد تجربه می کنند؛ هم اضطراب حاد و هم اضطراب مزمن می تواند شامل سرگیجه باشد.

انجمن روانپزشکی آمریکا، اضطراب را به عنوان یک واکنش طبیعی در تجربه انسانی تعریف می کند که می تواند گاهی اوقات به عنوان یک واکنش مفید به استرس عمل کند.

در سطح ابتدایی، اضطراب راه بدن ما برای هشدار دادن به خطر است و ما را از محیط اطراف خود آگاه می کند تا بتوانیم از موقعیت های تهدیدآمیز جان سالم به در ببریم.

با این حال، فراتر از هدف اضطراب به عنوان یک تاکتیک بقا، اختلالات اضطرابی می توانند ناسازگاری ایجاد کنند و ممکن است شامل تجارب عصبی مزمن، ترس و احساس اضطراب مفرط در زندگی روزمره شوند.

اختلالات اضطرابی شامل ترس بیش از حد، اختلالات هراسی و اختلال اضطراب فراگیر است.

تخمین زده می شود که تقریباً 30 درصد از بزرگسالان به نوعی اختلال اضطرابی مبتلا خواهند شد که اختلالات اضطرابی را به شایع ترین بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضطراب عامل سرگیجه است؟

اضطراب عامل سرگیجه است؟