مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-13اقتصادي

خرید هودی دخترانه تابستانه طرح دار با جنس مرغوب


هودی دخترانه در سال های اخیر از محبوب ترین و پرتقاضا ترین لباس های بانوان بوده است که یک ظاهر بسیار زیبا را برای شخص به ارمغان می آورد.

- هودی از نظر ساختار دارای دو نوع جلو بسته و جلو باز است که هر کدام از این نوعها مدلهای مختلفی را دارد که می توانید بسته به سلیقه تان آن را انتخاب کنید در مدل جلو بسته شما می توانید نوع ساده و یا جیب دار آن را تهیه کنید و در طرف دیگر در نوع جلو باز آن می توان مدل زیب دار و دکمه دار آن را انتخاب کرده و آن را مطابق با نیازتان خریداری کنید.

باید توجه داشت که هودی دارای تنوع زیادی است که برخی آن را با سویشرت اشتباه می گیرند که باید گفت هودی در حالت کلی مشابه سویشرت بوده با این تفاوت که دارای کلاه است.

هودی نیز از نظر اندازه و سایز دارای مدل های مختلفی است که شما می توانید سایز بلند و یا کوتاه آن را در آراد برندینگ انتخاب کنید و مدلهای بلند را به عنوان مانتو نیز استفاده می کنند.

از آنجایی که نوجوانان و برخی از افراد به لباسهای اسپرت علاقه دارند می توان هودی را در مدل های اسپرت با توع رنگ مشاهده کرد و این مورد برای کسانی که به دنبال ست کردن لباس با شلوار هستند می تواند مناسب باشد.

همانطور که اشاره کردیم هودی دخترانه دارای تنوع بسیار زیادی است و بسته به طرح و جنس پارچه می توانید مدلهای ارزان و گران آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید هودی دخترانه تابستانه طرح دار با جنس مرغوب

خرید هودی دخترانه تابستانه طرح دار با جنس مرغوب