مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-13پزشكي

پدر مهسا امینی فیلم بیمارستان و جزییات جراحی دخترش را تایید کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امجد امینی پدر مرحومه مهسا امینی در سقز به بیماری فرزندش اذعان کرد و اظهار داشت: 15 سال پیش مهسا یک بیماری داشت، - امجد امینی می گوید: 15سال پیش مهسا یک بیماری داشت، در عکسی که در بیمارستان گرفتیم کیست مانندی، پشت چشم چپش بود و دکتر شیروانی عمل آن را در بیمارستان میلاد تهران انجام داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امجد امینی پدر مرحومه مهسا امینی در سقز به بیماری فرزندش اذعان کرد و اظهار داشت: 15 سال پیش مهسا یک بیماری داشت، در عکسی که در بیمارستان گرفتیم کیست مانندی، پشت چشم چپش بود و دکتر شیروانی عمل آن را در بیمارستان میلاد تهران انجام داد که در جلسه پزشکی قانونی نیز اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس گفته پزشک در صورت عدم انجام جراحی، کیست به مرور زمان بزرگ تر و احتمال کاهش دید دخترم در آینده وجود داشت، افزود: تا یکی دو سال بعد از عمل جراحی نیز مهسا به صورت مرتب تحت کنترل دکتر شیروانی بود.

پدر مرحومه مهسا امینی همچنین از مراجعه به تبریز برای درمان بیماری دخترش بعد از عمل جراحی تهران خبر داد و گفت: مهسا تیرویید نیز داشت که بعد از انجام آزمایشاتی در تبریز تحت کنترل پزشک فوق تخصص غدد بود و هر روز صبح نصف قرص هیدرو کورتیزون و لووتیروکسین را مصرف می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر مهسا امینی فیلم بیمارستان و جزییات جراحی دخترش را تایید کرد

پدر مهسا امینی فیلم بیمارستان و جزییات جراحی دخترش را تایید کرد