مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-13اجتماعي

مشارکت وزیر آموزش و پرورش در بحث آزاد اعضای مراکز کانون


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، یوسف نوری با حضور در برنامه «هفته ملی کودک»، در فعالیت بحث آزاد برخی از منتخبان کانون که به موضوع کتابخانه اختصاص داشت؛ - وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته ملی کودک در فعالیت بحث آزاد اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، یوسف نوری با حضور در برنامه هفته ملی کودک ، در فعالیت بحث آزاد برخی از منتخبان کانون که به موضوع کتابخانه اختصاص داشت؛ شرکت کرد.

وی پس از شنیدن نظر کودکان پیرامون موضوع یاد شده با طرح این سوال که چرا کودکی مهم است؟ گفت: همانطور که در حدیث آمده است؛ دوران کودکی، دورانی است که به نقش روی سنگ می ماند و از این حیث مهمترین دوره زندگی به شمار می رود.

وی تاکید کرد: به واسطه توجه به نیاز ها و خواسته های این دوران است که تمامی اختراع ها شکل گرفته است و اگر ما در این دوران به یادگیری بیشتر بپردازیم و نسبت به آن توجه کافی داشته باشیم، در واقع دانشمندان آینده را تربیت کرده ایم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: من از حضور در جمع شما لذت بردم و از مسئولان کانون می خواهم که شما را، برای انجام یک سفر تفریحی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت وزیر آموزش و پرورش در بحث آزاد اعضای مراکز کانون

مشارکت وزیر آموزش و پرورش در بحث آزاد اعضای مراکز کانون