مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-13پزشكي

مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه افتتاح شد


نخستین مرکز درمان ناباروری مربوط به سپاه پاسداران صبح امروز در بیمارستان نجمیه افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه صبح امروز با حضور درمانی ماهر و کارشناسان مسلط با امکانات و تجیهزات پزشکی پیشرفته و فضاهای مورد نیاز مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار است.

در ادامه زهرا رضایی؛ فوق تخصص زنان و زایمان بیان داشت: ابتدا با حضور بیمار در مرکز ناباروری بیمارستان نجمیه از آنها شرح حال گرفته و علت اصلی نازایی بررسی می شود و باتوجه به تشخیص پزشک مراحل درمان انجام می شود.

وی افزود: خدمات ارائه شده در این مرکز شامل تشخیص ناباروری و درمان های پیشرفته، مشاوره های دوران باروری، میکرواینجکشن (ICSI) ، لقاح خارج از رحم (IVF) ، تلقیح اسپرم به داخل رحم (IUI) ، انجماد جنین تخمک اسپرم و بیضه، نمونه برداری از بیضه (TESE) (PESA) ، لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی، آنالیز اسپرم، هچینگ جنین، GIFT ، ZIFT است که در مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه به زوجهای تحت درمان ارائه می کند.

ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اظهار داشت: بیمارستان فوق تخصصی نجمیه یکی از قدیمی ترین بیمارستان های کشور و از مراکز پرافتخار سپاه پاسداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه افتتاح شد

مرکز درمان ناباروری بیمارستان نجمیه افتتاح شد