مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-13سياسي

مانور آمادگی در برابر زلزله در خانه های هلال زنجان برگزار شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر هلال احمر استان زنجان گفت: مانور آمادگی در برابر زلزله همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز جهانی کاهش اثرات و بلایای طبیعی در خانه هلال راشا کاسپین ایرانیان زنجان و 16 خانه هلال دیگر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در حاشیه برگزاری مانور زلزله خانه هلال راشا کاسپین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران یکی از حادثه خیزترین کشورهای جهان به شمار می رود که سالانه حوادث و سوانح در مناطق مختلف کشور روی می دهد که خسارت های جانی و مالی فراوانی را بوجود می آورد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: این مهم موجب ایجاد نگرانی و تشویش در سطح جامعه شده و امنیت روانی را دچار تزلزل می کند به همین منظور همزمان با سالروز کاهش اثرات و بلایای طبیعی، با برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله تلاش می کنیم تا گامی برای افزایش آمادگی و پیشگیری از خسارت های جانی و مالی برداریم.

وی گفت: برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله در 17 خانه هلال این استان به منظور افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت اعضای خانه های هلال برای پیشگیری و کاهش خسارت های ناشی از زلزله است.

  موسوی ادامه داد: از این 17 خانه رایگان بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور آمادگی در برابر زلزله در خانه های هلال زنجان برگزار شد

مانور آمادگی در برابر زلزله در خانه های هلال زنجان برگزار شد