مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-13سياسي

سکوی مخابراتی هوشمند در تبریز به بهره برداری رسید


سکوی مخابراتی هوشمند با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فضایی کشور در تبریز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح، اظهار کرد: تلاش ها و موفقیت های علمی به خصوص در حوزه فضایی برای مردم امیدوارکننده بوده و این فعالیت ها در ابعاد مختلف برای نظام اقتدارآفرین است.

عابدین خرّم افزود: هرچه فعالیت ها بر پایه علم و فناوری و با بهره گیری از نخبگان و نیروهای دانشمند جوان انجام شود رشد و توسعه کشور را در دنیا و منطقه به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه به حوزه صنعت فضایی وجود دارد و باوجود محدودیت ها پشتیبانی های مالی از این حوزه انجام می گیرد.

خرّم با اشاره به اینکه با بومی سازی صنایع فضایی و کاربردی کردن آن می توان مانع خروج نیروهای نخبه کشور شد، گفت: با توجه به ظرفیت های این صنعت و موقعیت کشور نیاز به صنعت بومی و اتکا به داخل داریم و در عین حال پیشرفت صنعت فضایی موجب می شود سایر کشور ها برای تامین نیاز های خود به ما مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: امروز یکی از عوامل قدرت ساز و اقتدارآفرین برای کشور، صنایع فضایی است که توسعه این صنعت به توسعه کشور در ابعاد مختلف منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوی مخابراتی هوشمند در تبریز به بهره برداری رسید

سکوی مخابراتی هوشمند در تبریز به بهره برداری رسید