مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 18:322022-10-13سياسي

ریشه ناآرامی های اخیر بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق ، در قلب نظام سلطه نهفته است


اتفاق بزرگی که صورت گرفته این است که حجم واقعی قدرت دشمن در طول زمان کاهش یافته است.

ما با گرادیان بسیار شدید از نرخ تنزیل قدرت نسبت به زمان در نظام استکباری مواجه هستیم که اساساً به دلیل از دست رفتن قدرت ارعاب دشمن است.

- تابناک _ سردار سلامی گفت: این نبردی است که از درون خیابان های شهرهای ما تا واشنگتن ، نیوریورک، لندن، تل آویو، ریاض و امثال این پایتخت ها امتداد دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد شاه مهره های شطرنج سیاسی دشمن از دست رفت، گفت: نظام های سیاسی متکی بر ایالات متحده آمریکا به سرعت قابل فروپاشی هستند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (پنجشنبه 21 مهر) در همایش ملی جهادگران تبیین در دانشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ص) گفت: افتخار می کنم در این لحظه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی در جمع اساتید برجسته دانشگاه های کشور حضور دارم که به جان های جوانان آگاهی می بخشند و سازندگان بنای فکری و زیرساخت ذهنی جامعه جوان کشورمان هستند و با مجاهدت های علمی مبتنی بر اندیشه و تفکر الهی و انقلابی جامعه جوان ما را برای پذیرش نقش های بزرگ در آینده روشن تمدن در حال ظهور اسلام در عصر جدید به عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه ناآرامی های اخیر بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق ، در قلب نظام سلطه نهفته است

ریشه ناآرامی های اخیر بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق ، در قلب نظام سلطه نهفته است