مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 18:322022-10-13اجتماعي

پلیس راه: در کشور 1858 نقطه حادثه خیز در راه ها داریم


سردار مومنی از افزایش 35 درصدی تردد در جاده های کل کشور در این چند ماهه خبر داد و تصریح کرد: وقتی حجم ترافیک بالاست باید زیرساخت های لازم فراهم باشد، - بحث پل شهر پل سفید در سوادکوه یکی از راه های رفع معضلات ترافیکی است که باید سریع تر احداث گردد.

رییس پلیس راه کشور از شناسایی یک هزار و 858 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار حسن مومنی رییس پلیس راه کشور در سفر به مازندران و سوادکوه با توجه به اتمام نیافتن برخی طرح های رفع نقاط حادثه خیز اظهار داشت: دولت باید اعتباراتی در این زمینه اختصاص دهد با همکاران در سازمان راهداری ارتباطات خوبی برای رفع نقاط حادثه خیز داریم اما اگر برخی طرح ها به کندی پیش می روند به دلیل تخصیص نیافتن کافی و لازم اعتبارات است.

  وی با بیان اینکه بیش از 120 نقطه حادثه خیز در مازندران داشتیم، افزود: از این تعداد بیش از 20 نقطه رفع و تقریباً 95 نقطه وجود دارد که از این تعداد حدود 35  نقطه از اولویت های ویژه برخوردار هستند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات این 35 نقطه در اولویت، برطرف شوند.

  سردار مومنی با اشاره به نقاط حادثه خیز در راه های کشور، عنوان کرد: در کشور 1858 نقطه حادثه خیز در راه ها داریم که حتما در اولویت قرار دارد تا سریع تر برطرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه: در کشور 1858 نقطه حادثه خیز در راه ها داریم

پلیس راه: در کشور 1858 نقطه حادثه خیز در راه ها داریم