مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 20:022022-10-13اقتصادي

پالتو چرم مشهد و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور


امروزه طراحی های بسیار متفاوتی در پالتو های چرم وجود دار که باعث به وجود آمدن مدلهای بسیار شیک و جذابی شده است.

- برای دوخت انواع پوشاک گرم و ضخیم زمستانی، نیاز به پارچه هایی ضخیم می باشد که متناسب با طرح پالتو پوست خرس و کاپشن موردنظر باشند اما مدلهای پالتوهای چرم مردانه بلند نیز با تنوع بالا در روزهای سرد سال در مراکز فروش عرضه می گردند و به عنوان یک پوشش زمستانی شناخته می شوند.

از این رو همه ما می دانیم که پارچه چرم به عنوان یک پارچه گرم و زمستانی نیست و طبعا ضخامت نازک آن برای دوخت البسه پاییزی و بهاری مناسب می باشد اما جهت تولید پالتو باید اقداماتی در این راه انجام شود که سبب افزایش ضخامت و همچنین گرم نگه داشتن تن افراد شود.

پالتوهای چرم دارای آستریهای ضخیمی هستند که با جنسهای مختلفی از جمله پشم و غیره تولید گشته اند لذا وجود لاییهایی که متناسب پالتو باشد در بین آستری و پارچه چرمی، کیفیت محصول را نیز به تناوب افزایش می دهد.

مدل های جدید و قدیمی این محصول چندان تفاوتی را با یکدیگر نداشته و صرفا در نحوه دوخت و میزان استفاده از یراق آلات موردنظر تغییراتی را دارا هستند با این حال مدل های جدیدی که از پارچه های چرم دباغی شده تهیه می شوند، رویه براق و متراکمی را داشته و به صورت ضد آب اعمال گشته اند از این رو یک پوشش خوب برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتو چرم مشهد و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور

پالتو چرم مشهد و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور