مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 20:122022-10-13سياسي

اظهارات موسویان درباره رابطه برجام و گسترش اعتراضات


«اگر برجام تا قبل از عید توافق می شد، آثار مثبت اقتصادی آن مقداری به مردم بویژه نسل جوان امید می داد وکشور با چنین دامنه وسیع اعتراضاتی مواجه نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انصاف نیوز، او همچنین در صحبت های خود با انصاف نیوز تاکید می کند که امیدوارم هم مسئولین کشورتصمیمات بزرگ برای حل مشکلات اساسی کشور را با شهامت وفوریت اتخاذ کنند وهم مردم بویژه نسل جوان ما خود مراقب حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشوربوده وبدخواهان و دشمنان قسم خورده ایران را درمورد ایجاد هرج و مرج و فروپاشی کشور، ناامید کنند.

اعتراضات اخیر در کشور که دامنه ای گسترده دارد سوالات فراوانی را در حوزه های گوناگون دوباره مطرح کرده است، از جمله اینکه اتفاقات اخیر در ایران چه تاثیری بر توافق احتمالی برجام خواهد گذاشت و سیاست های بین المللی پس از اعتراضات اخیر چگونه پیش خواهند رفت؟ سید حسین موسویان، تحلیلگر مسائل بین الملل و استاد دانشگاه در گفت وگو با انصاف نیوز به این مسئله پرداخته است که در ادامه می خوانید: تحلیل شما از زمانبندی طراحی شده در اجرای برجام کنونی (در صورت توافق احتمالی) چیست؟ سیدحسین موسویان: طرح نهایی با زمانبندی در چند فاز توسط اروپایی ها ارائه شد که با توجه به اختلاف نظر ایران و آمریکا، به نتیجه قطعی نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات موسویان درباره رابطه برجام و گسترش اعتراضات

اظهارات موسویان درباره رابطه برجام و گسترش اعتراضات