مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 20:122022-10-13سياسي

محسن رضایی:انحلال جهاد سازندگی یک معماری غلط بود


محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، امروز (پنج شنبه) در سی و چهارمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در وزارت جهاد و کشاورزی برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، امروز (پنج شنبه) در سی و چهارمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در وزارت جهاد و کشاورزی برگزار شد، جهاد سازندگی را پدیده ای نوظهور در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جهاد سازندگی مولود یک انقلاب عظیم بوده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی در امتداد انقلاب اسلامی حرکت کرد؛ جوانان داوطلب و خودجوش وارد جهاد سازندگی شدند و برای آبادانی روستاها در مناطق محروم حضور پیدا کردند.

وی افزود: نیروها و رزمندگان جهاد سازندگی پس از اینکه دیدند منافقین به دنبال تجزیه ایران هستند، وارد میدان شدند و با جاده سازی در کردستان و سیستان و بلوچستان، شرایط را برای ورود رزمندگان به این مناطق آماده کردند.

رضایی با بیان اینکه جهاد سازندگی با شروع جنگ تحمیلی، در کنار ارتش، سپاه و بسیج قرار گرفت، عنوان کرد: جهاد سازندگی یک نهاد آماده بود و آرامش خود را در آرامش مردم می دید.

در عملیات فتح المبین، جهاد سازندگی به گونه ای جاده سازی کرد که ما را به مقر فرماندهی صدام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی:انحلال جهاد سازندگی یک معماری غلط بود

محسن رضایی:انحلال جهاد سازندگی یک معماری غلط بود