مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 22:022022-10-13سياسي

بهترین سلاح در جنگ نرم دشمن وحدت بین مسلمانان است


مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش داشلی برون گنبدکاووس گفت: در جنگ نرم و ترکیبی که دشمن با استفاده از فضای رسانه ای راه انداخته بهترین سلاح در مقابل ان داشتن وحدت بین مسلمانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان آخوند عبدالغفور چرکزی از علمای اهل سنت استان گلستان و مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش داشلی برون در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست بوده و باید بین همه مسلمانان و امت اسلامی چه در ایران و چه جهان حفظ و تقویت شود.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تمامی اقوام، مذاهب و پیروان ادیان مختلف اگر به وحدت کلمه برسند قطعا به امنیت پایدار و ارامش خواهند رسید و دشمنان نمی توانند کاری از پیش ببرند.

وی ادامه داد: تنها ابزار و بهترین سلاح در مقابل جنگ نرم دشمن در فضای رسانه ای داشتن وحدت بین مسلمانان و مقاومت انها در مسیر مبارزه با دشمن است.

اخوند چرکزی گفت: یکی از آرزوهای دیرینه همه مردم ایران چه سنی و چه شیعه تشکیل حکومت اسلامی در کشور بوده و به برکت نظام جمهوری اسلامی این حکومت در کشورما شکل گرفته پس امروز همگی باید قدر این نعمت را دانسته و در برابر توطئه های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین سلاح در جنگ نرم دشمن وحدت بین مسلمانان است

بهترین سلاح در جنگ نرم دشمن وحدت بین مسلمانان است