مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 22:522022-10-13سياسي

آیت الله سعیدی: راه های نفوذ دشمن به ذهن و فکر جوان بسته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: امام صادق(ع) در تفسیر اخلاق عظیم پیامبر (ص)، فرمودند ایشان دارای سخاوت و اخلاق خوش با مردم بودند.

وی با بیان اینکه جامعه جاهلی آن زمان عامل رشد فساد و رفتارهای نا شایست اخلاقی بود، افزود: پیامبر(ص) این معادله را بر هم زدند و با ترویج رفتار اجتماعی حسنه مردم را به سمت علم و معنویت سوق دادند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه سنت خدا بر این نیست که با دست غیبی همه چیز را حفظ کند، گفت: اتفاقاتی که در جامعه ما رخ می دهد در واقع محک زدن این جامعه است که تا چه اندازه سر حرف خود هستیم و اگر کاستی از طرف ما صورت بگیرد خداوند هشدار داده است که به عقب باز خواهیم گشت.

وی افزود: ما باید در کنار دفاع از ارزش های دینی، نسبت به روش ها و نقشه های خرابکارانه دشمن نیز آگاه شویم و نسبت به آن واکنش های متناسب انجام دهیم.

سعیدی با تأکید بر این که با خوش گمانی نمی شود با دشمن مقابله کرد، افزود: دشمن دائم کار می کند و شیطان هم به آنها کمک می کند بنابراین ما باید از پیچیدگی های کار دشمن آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن حیله گرانه از فرصت وجود دارد برای افزایش همدلی در جامعه استفاده کرد و راه های نفوذ دشمن در ذهن و فکر جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: راه های نفوذ دشمن به ذهن و فکر جوان بسته شود

آیت الله سعیدی: راه های نفوذ دشمن به ذهن و فکر جوان بسته شود