مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 23:122022-10-13سياسي

بررسی تخصیص بودجه به خط تولید دارو و تجهیزات پارک فناوری سلامت شیراز


در بازدید اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی از برج پژوهشی محمد رسول الله شیراز، تصویب بودجه جهت ایجاد خط تولید دارو و تجهیزات در پارک فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، امروز از برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بازدید و با نمایندگان واحدهای فناور و شرکت های است که باعث انسجام بیشتر در کارهای تحقیقاتی و پژوهشی می شود.

علیرضا منادی سفیدان افزود: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مباحث مربوط به حوزه دانش بنیان و آموزش پزشکی از مسایل مهمی است که به آن توجه شده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون به خوبی دیده شده است.

مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در نشست هم اندیشی با رییس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ایده ساخت برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) دانشگاه در نزدیکی بیمارستان های شیراز سال 90 مطرح و اجرایی شد تا با تجمیع مراکز تحقیقاتی دانشگاه در این مکان، کارهای تحقیقاتی با تمرکز بیشتر و بهتر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تخصیص بودجه به خط تولید دارو و تجهیزات پارک فناوری سلامت شیراز

بررسی تخصیص بودجه به خط تولید دارو و تجهیزات پارک فناوری سلامت شیراز