مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-14سياسي

نماینده مجلس: اگر به منتقد فرصت ندهیم با نامحرم گفت وگو می کند


یک اصل کرامت انسانی است که وقتی مسئولیتی را عهده دار می شویم، آستانه تحمل مان را بالا ببریم و صدای کسی که از گفتار و عمل و رفتار ما نقدی دارد را بشنویم - یک اصل کرامت انسانی است که وقتی مسئولیتی را عهده دار می شویم، آستانه تحمل مان را بالا ببریم و صدای کسی که از گفتار و عمل و رفتار ما نقدی دارد را بشنویم نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فراهم شدن فرصت بیان نقد و اعتراض در جامعه اظهار کرد: اگر فرصت بیان نقد را به یک منتقد عالم و سالم ندهیم به طور طبیعی با نامحرم گفت وگو خواهد کرد و این به نفع کشور ما نحواهد بود.

  غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر این که نقد موجب رشد، پویایی و تکامل جامعه می شود ، گفت: نقد به معنای طرح اشکالات با دو ویژگی صادقانه و عالمانه بودن است و در صورتی که طرح اشکال با دو ویژگی ذکر شده نباشد، تخریب صورت می گیرد.

  وی با بیان این که بین نقد و تخریب مرزهایی وجود دارد ، افزود: گاهی نقد در قالب اعتراض فردی و اجتماعی ظهور و بروز پیدا می کند و لازمه اش نیز این است که وزارت کشور به عنوان دستگاه متولی با همراهی دستگاه های مسئول، فرصت شنیدن نقد را فراهم کند.

  این نماینده مجلس اظهار کرد: مسئول یعنی کسی که مورد سوال واقع می شود و وقتی فردی مسئول می شود، باید هم تحمل شنیدن داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اگر به منتقد فرصت ندهیم با نامحرم گفت وگو می کند

نماینده مجلس: اگر به منتقد فرصت ندهیم با نامحرم گفت وگو می کند