مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-14سياسي

بازگشت هواپیمایی افغانستان به ایران و درخواست لغو ویزا


اگر این طور که تعریف می کنند افغانستان کشور امنی است، چرا نباید به آن سفر کنیم؟ شاید بزرگترین ظلمی که به افغانستان شد این بود که ما ایرانی ها مخصوصا ما که فعال گردشگری هستیم، - اکبر غمخوار ـ عضو جامعه تورگردانان ایران ـ نیز با ارائه توضیحاتی درباره شاخصه های کشوری که می تواند مقصد گردشگری باشد، اظهار کرد: در دسترس بودن یکی از این شاخصه هاست که شامل لغو روادید می شود.

گاهی که درباره لغو ویزا بین ایران و افغانستان صحبت می شود این نگرانی را مطرح می کنند که این اقدام ممکن است به رسوب اتباع افغانستانی در ایران منجر شود، اما چه اشکالی دارد ویزا برای اتباعی که با گذرنامه، قانونی، منظم و با پرواز به ایران سفر می کنند، لغو شود؟ افغانستانی های متمولی در سراسر دنیا زندگی می کنند که می توان آن ها را به ایران جذب کرد.

  او با اشاره به هشدارهایی که کشورهای اروپایی و آمریکایی درباره منع سفر به ایران داده اند، اظهار کرد: معمولا تا گفته می شود گردشگر همه دنبال آدم هایی با چشم آبی و موبور هستند.

باید این نگرش را تغییر دهیم.

درحال حاضر کشورهای همسایه بهترین گردشگران برای ما هستند، چون دیگران هر روز به یک بهانه بیانیه صادر می کنند که به ایران سفر نکنید ما که فرش قرمز برای آن ها نینداخته ایم، ایران مقصد گردشگری است اگر خواستند تشریف بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت هواپیمایی افغانستان به ایران و درخواست لغو ویزا

بازگشت هواپیمایی افغانستان به ایران و درخواست لغو ویزا