مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-14ورزشي

اولین نشست کارشناسی بازی های آسیایی برگزار شد


اولین نشست کارشناسی بازی های آسیایی با حضور سرپرست کاروان اعزامی، معاونین و مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این نشست پس از مرور اقدامات انجام شده برای بازی های آسیایی هانگژو، نتایج بازی های کشورهای اسلامی قونیه جهت بررسی وضعیت رشته های مختلف جهت اعزام به بازی های آسیایی هانگژو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست ضمن تاکید بر حضور قدرتمندانه کاروان ورزشی کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو، بر کیفی سازی کاروان تاکید شد و فدراسیون ها به سه دسته تقسیم شدند که طی آن، رشته های قطعی با ظرفیت کامل جهت کسب مدال؛ رشته های قطعی با ظرفیت نامشخص شانس کسب مدال و همچنین رشته های مشروط (عدم شانس کسب مدال) مورد بررسی ستاد عالی قرار خواهند گرفت.

در این جلسه اعضا با توجه به سیاست برابری جنسیتی در بازی ها و همچنین افزایش سبد مدال آوری کاروان کشورمان بر نگاه حمایتی به حوزه ورزش بانوان شایسته ایران حمایت همه جانبه و تاکید کردند، اما یکی از نکات مورد توجه نشست فوق بررسی برنامه های انتخابی المپیک پاریس در برخی رشته ها با توجه به همزمانی آن با بازی های آسیایی هانگژو بود تا خللی در این زمینه برای رشته ها بوجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست کارشناسی بازی های آسیایی برگزار شد

اولین نشست کارشناسی بازی های آسیایی برگزار شد