مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-14اقتصادي

قیمت پارچه داکرون تابستانی در رنگبندی های مختلف


پارچه داکرون یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که در جنس های مختلفی اعم از پاییزه، بهاره و تابستانه وجود دارد و رنگبندی زیبایی دارد.

- یک از پلی استر ضد حساسیت پارچه داکرون ابریشمی است که در برابر کپک و لکه بسیار مقاوم است و مایعات را در خود نگه نمی دارد و شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و همچنین خرید این پارچه ادامه مطلب را دنبال کنید.

از این پارچه به دلیل این که مقاومت بسیار زیادی در آسیبهای طولانی مدت محیطی دارند استفاده می شود و در کاناپه، تشک خواب و بالش، تخت سر و صورت و روکش صندلیها نیز استفاده می شود.

این پارچه تخریب پذیری بسیار پایینی دارد و در محصولاتی مانند پیراهن مردانه، بالشتک صندلی، لباسهای بیمارستانی، فرم مدارس و ادارات و غیره و در کل در پوشاک بسیار قابل استفاده می باشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید پارچه ی داکرون و یا پارچه برای تولید لباس فرمالیته عروس به صورت عمده به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و با پر کردن فرم اشتراک گذاری اطلاعات خود منتظر بمانید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد و همچنین بعد از مطلع شدن از اطلاعات و همچنین قیمت می توانید هر محصولی که می خواهید را ثبت سفارش کنید و این اطمینان را به شما دوستان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پارچه داکرون تابستانی در رنگبندی های مختلف

قیمت پارچه داکرون تابستانی در رنگبندی های مختلف