مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-14سياسي

چرا تب مدرک گرایی پایین نمی آید؟/ کدام مهمتر است مدرک تحصیلی یا مهارت


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی دارای 312 کد رشته محلی است؛ باید توجه کرد که در حال حاضر جامعه به دنبال لیسانس و فوق لیسانس نیست بلکه جامعه به دنبال اشتغال است چراکه بیکاری فقر می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اصغر عابدزاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به سالگرد سی و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی اظهار داشت: این دانشگاه در سال 1373 در استان آذربایجان شرقی به عنوان اولین استان تاسیس شد.

  وی با تاکید بر اینکه شعار این دانشگاه مهارت آموزی و اشتغال آفرینی است، گفت: طبق شعار سال می توان اذعان داشت که این دانشگاه لبیک گو در این خصوص است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: دانشگاه جامع علمی و کاربردی دارای 312 کد رشته محلی است؛ باید توجه کرد که در حال حاضر جامعه به دنبال لیسانس و فوق لیسانس نیست بلکه جامعه به دنبال اشتغال است چراکه بیکاری فقر می آورد.

  وی با اشاره به مهارت هایی از قبیل بنیادین، آموزش، پژوهش، نرم، گفتاری، تعلیم و تربیت، اخلاقی، مهارت سخت و غیره گفت: من مسوول به مهارت جوانان توجه نداریم؛ مدرک گرایی رواج یافته ولی هیچ مهارتی در پس زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تب مدرک گرایی پایین نمی آید؟/ کدام مهمتر است مدرک تحصیلی یا مهارت

چرا تب مدرک گرایی پایین نمی آید؟/ کدام مهمتر است مدرک تحصیلی یا مهارت