مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-14سياسي

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار به یادمان های شهدای در استان ایلام


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: برای یادمان های دفاع مقدس، راهیان نور، شهدای گمنام حدود 4 میلیارد تومان مصوب و 2 میلیارد به یادمان قلاویزان و 2 میلیارد دیگر به یادمان شرهانی اختصاص می یابد.

- سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سال گذشته در اولین سفر رییس جمهور که مصادف با هفته دفاع مقدس میزبان حضور وی و هیات همراه به استان ایلام بودیم.

وی افزود: در اولین روز، رییس جمهور به یادمان شهدای قلاویزان سفر کرد و در بین رزمندگان قرار گرفت اما در بحث دفاع مقدس و یادمان های ملی و شهدای گمنام اعتبارات قابل قبولی تخصیص داده نشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام ادامه داد: برای یادمان های دفاع مقدس، راهیان نور، شهدای گمنام حدود 4 میلیارد تومان مصوب و 2 میلیارد به یادمان قلاویزان و 2 میلیارد دیگر به یادمان شرهانی اختصاص می یابد.

  وی یادآور شد: تاکنون 3 میلیارد تومان محقق شده که یک میلیارد و دویست میلیون تومان به بنیاد حفظ آثار اختصاص و برای یادمان شرهانی هزینه شده و یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای یادمان به سپاه داده که برگشت خورد که دوباره آن مبلغ را تخصیص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار به یادمان های شهدای در استان ایلام

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار به یادمان های شهدای در استان ایلام