مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-14اجتماعي

بازدید وزیر آموزش و پرورش از جزیره هرمز/


وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سفر به هرمزگان از جزیره هرمز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز با همراهی وزیر آموزش و پرورش و محمد ترکمانه مدیرعامل کاهش می دهد بر همین مبنا با پیگیری هایی که انجام شد کارخانه آسفالت جزیره هرمز در فرآیند راه اندازی قرار گرفته و در هفته های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

  وی افزود: خاکی بودن معابر شهری هرمز یکی از مشکلات اصلی جزیره است و ضرورت دارد آسفالت معابر نیز سریعا ساماندهی و در دستورکار قرار گیرد.

  مهندس دوستی، مطالعه و اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی در معابر، اجرای طرح روشنایی خیابان ها و لزوم تسریع تکمیل رینگ دور جزیره هرمز را جزو دیگر الویت های هرمز دانست و دستوراتی جهت تسهیل امور در این حوزه صادر کرد.

  وی با اشاره به لزوم مرمت و بازسازی قلعه پرتغالی ها نیز اداره کل میراث فرهنگی استان را ملزم به انجام مطالعات بازسازی و مرمت این قلعه و فازبندی اجرای آن کرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تدوین پیوست های فرهنگی پروژه های اجرا شده و در حال اجرای جزیره هرمز خاطرنشان کرد: امروز یک تفاهم نامه بین بنیاد برکت و پارک علم و فناوری استان هرمزگان به ارزش 100 میلیارد تومان جهت اجرای 200 پروژه دانش بنیان امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر آموزش و پرورش از جزیره هرمز/

بازدید وزیر آموزش و پرورش از جزیره هرمز/