مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-14سياسي

راه نجات کشور وحدت ملی و اسلامی در تبعیت از ولی فقیه زمان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه به بیان عوامل پیدایش و شناسایی فتنه از دیدگاه نهج البلاغه پرداخت و گفت: فتنه زمانی آغاز می شود که در یک جامعه دینی و اسلامی روشنفکران دین را آنگونه که مطابق نظریات و منافع خود باشد تفسیر و تبیین کنند و بجای اینکه خواست و نظر خداوند را در نظر بگیرند از خواست های خود پیروی می کنند.

وی افزود: در این شرایط افرادی که در پی خواسته های غیر الهی هستند جذب اندیشه ها و آرای بدعت گذاران می شوند و در نتیجه فتنه شکل می گیرد و در جامعه گسترش میابد.

خطیب نماز جمعه ساوه با تاکید براینکه فتنه انگیز حق و باطل را به هم می آمیزد و زمینه را برای فریب مردم آماده می کند، اضافه کرد: همین موضوع کافی است تا جامعه دچار تردید و دودلی و انحراف شود که مهمترین آنها اختلاف داخلی بین نخبگان جامعه و استفاده ابزاری از دین و امتیازات ناروا و تعریف و تمجیدهای بی مورد و نقد ناپذیر بودن مسئولان و سودجویی و رفاه طلبی است.

امام جمعه ساوه راه نجات از فتنه را پناه آوردن به قرآن و ولایت دانست و گفت: اگر انسان دست خود را به رهبر واقعی بدهد می تواند از گردنه های پر پیچ و خم نجات پیدا کند و امروزه تنها راه نجات گوش کردن به حرف های علمای ربانی به ویژه مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات کشور وحدت ملی و اسلامی در تبعیت از ولی فقیه زمان است

راه نجات کشور وحدت ملی و اسلامی در تبعیت از ولی فقیه زمان است