مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 13:572022-10-14سياسي

بازدید دردی از مشکل کشاورزان و سد دالکی را دوا نمی کند


علیرغم رفت و آمد و بازدید مکرر مسئولین کشوری و قول مساعد برای تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز، متاسفانه تاکنون تامین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: مشکل عدم تامین مالی سد دالکی، علیرغم رفت و آمد و بازدید مکرر مسئولین کشوری و قول مساعد برای تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز، متاسفانه تاکنون تامین نشده و در صورت عدم تامین اعتبار به گفته مسئولین تا فرا رسیدن فصل زمستان و بارش باران ممکن است باغات و مناطق پایین سد دالکی در معرض سیل قرار گیرند.

امام جمعه برازجان افزود: مسئولین مربوطه هر چه زوتر برای فعال شدن این پروژه چاره ای بیندیشید.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: ضمن تقدیر و تشکر از مردم خداجو و انقلابی که همچون گذشته با بصیرت و هوشیاری و دشمن شناسی به میدان آمدند و با حضور خود در صحنه از انقلاب و آرمان های مقدس آن حمایت و پشتیبانی کردند و دشمنان را مختضح نمودند.

خطیب نماز جمعه برازجان ضمن تحلیلی از حوادث اخیر کشور اظهار داشت: به فرموده امام حسن عسکری (ع) هیچ گرفتاری و بلایی نیست مگر آنکه نعمتی از خداوند و نودی ها با اقتدار بیشتر حفاظت خواهد شد و دشمنان به آرزوی شوم خود نخواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دردی از مشکل کشاورزان و سد دالکی را دوا نمی کند

بازدید دردی از مشکل کشاورزان و سد دالکی را دوا نمی کند