مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-14اجتماعي

خبر مهم درباره گواهینامه های رانندگی


رییس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از رنگبندی گواهینامه های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ محسن صوفی در یک برنامه رادیویی یکی از برنامه های در دستور کار پلیس راهور را رنگبندی گواهینامه های رانندگی عنوان کرد و بیان داشت: در صورت تصویب و اجرایی شدن این پیشنهاد پلیس راهور، گواهینامه های راهنمایی و رانندگی در سه رنگ و رده رنگ بندی می شود و به تناسب عدم تخلف رانندگان رنگ گواهینامه ارتقاء می یابد.

صوفی خاطر نشان کرد: با انجام رنگ بندگی گواهینامه ها و تشویق رانندگان برای ارتقاء به رده و رنگ بالاتر، رانندگان به سمت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم تخلف ترغیب می شوند.

وی همچنین با بیان اینکه پلیس راهور نقش تصویب کننده در جریمه های راهنمایی و رانندگی ندارد و تنها نقش پیشنهاد دهنده دارد، افزود: بر اساس ماده 21 و22 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی میزان جریمه ها به تصویب هیات دولت می رسد و هر 3 سال یکبار امکان تعدیل جریمه های راهنمایی و رانندگی وجود دارد که در هفت سال گذشته به دلایل متعدد اعم از مسائل اقتصادی جامعه نرخ جریمه ها تغییری نکرده است.

صوفی تصریح کرد: پلیس راهور بنا به وظیفه پیشنهاد دهندگی خود، افزایش میزان جرایم را با تمرکز به تخلف های حادثه ساز پیشنهاد داده است که باید در هیات وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم درباره گواهینامه های رانندگی

خبر مهم درباره گواهینامه های رانندگی