مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-14سياسي

امام جمعه اهل سنت درمیان: تریبون های وحدت هرگز خاموش نمی شود


مولوی سیداحمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، ضمن تبریک عظیم الشأن اسلام(ص) اظهار داشت: وحدت مسلمانان یک امر ضروری است و قبل از آنکه وحدت را یک کار مصلحتی بدانیم باید گفت وحدت مسلمانان یک دستور قرآنی است.

وی با بیان اینکه خداوند مسلمانان را به اخوت، اتحاد و انسجام امر کرده است افزود: اگر مسلمانان وحدت حقیقی را در بین خود ایجاد کنند شکی نیست که عزت و سربلندی از آن  آنها خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان بیان کرد: در این راستا دشمنان اسلام که دل به تفرقه بسته اند و حربه تفرقه را به عنوان حربه برتر انتخاب کرده اند هرگز پیروز و موفق نخواهند شد.

مولوی عبدالهی هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) را عاملی برای از بین بردن اختلافات و ایجاد وحدت و برادری میان مسلمانان برشمرد و گفت: وحدت ضرورتی برای تقویت امنیت است و نباید به دشمنان اجازه داد که از تفرقه افکنی ها سوءاستفاده کنند.

وی اظهار داشت: دشمنی با اسلام و مسلمین امر تازه ای نیست و از صدر اسلام نیز مسلمانان دشمن داشتند و دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بوده اند اما به دلیل وحدتی که در میان مسلمانان وجود داشته هرگز اختلافات را در بین خودشان برجسته نکرده اند و این سبب شده که عزت و افتخار آنان در عالم مثال زدنی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت درمیان: تریبون های وحدت هرگز خاموش نمی شود

امام جمعه اهل سنت درمیان: تریبون های وحدت هرگز خاموش نمی شود