مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-14سياسي

دشمن به دنبال سلب آرامش از جامعه است/ ضرورت فعال شدن گروه های مطالبه گر در جامعه


پشت پرده تمامی این آشوب ها و اغتشاشات دشمن است که می خواهد آرامش را از جامعه ما بگیرد تا شغل و پیشرفتی انجام نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری امروز در اجتماع نمازگزاران جمعه این شهر با اشاره به اینکه فتنه ها برای آزمایش همیشه وجود دارد، اظهار کرد: این فتنه ها کمک می کند که علاوه بر شناخته شدن انسان های ناصالح، اشکلات ما نیز پیدا شود و به نوعی ایمان و درجه ما را خدا به ما نشان خواهد داد.

  وی با بیان اینکه فتنه ها فرصت مناسبی برای دشمن است زیرا با ایجاد تفرقه و اختلاف به دنبال تضعیف و تجزیه کشور هستند، ابراز کرد: نباید هیچگاه از این فتنه ها، اختلافات و اعتراضات بهراسیم، بلکه باید از عملکرد خودمان بترسیم.

 خطیب جمعه کاشمر با تبریک میلاد حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی(ص) و حضرت امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: خداوند متعال این چنین الگوهایی برای ما فرستاده اما ما زندگی آنان را مطالعه نمی کنیم، لذا ضروری است با مطالعه زندگی شان به آن نیز عمل کنیم، چرا که تنها فریاد مسلمانی کافی نیست و باید با کسب دانش، به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به اینکه هر فردی که از درون خالی و عقاید و اخلاقش ضعیف باشد، ناتوان است، تصریح کرد: به همین دلیل مدعی هستیم که غرب در اداره خودش ناتوان است، لذا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال سلب آرامش از جامعه است/ ضرورت فعال شدن گروه های مطالبه گر در جامعه

دشمن به دنبال سلب آرامش از جامعه است/ ضرورت فعال شدن گروه های مطالبه گر در جامعه