مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-14حوادث

پلیس درباره فیلم آزارجنسی یک خانم توسط یک مامور یگان ویژه: دستور بررسی صادر شد


با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و تلاش و دروغ پردازی هایشبکه های معاند دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است.

- پلیس درباره فیلم آزارجنسی یک خانم توسط یک مامور یگان ویژه: دستور بررسی صادر شد با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و تلاش و دروغ پردازی هایشبکه های معاند دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط ماموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کلیپ منتشر شده در شبکه های معاند پیرامون عملکرد مأموران پلیس در دستگیری خانمی که از محرکان اغتشاشات در میدان آرژانتین بوده است اعلام داشت با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و تلاش و دروغ پردازی هایشبکه های معاند دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس درباره فیلم آزارجنسی یک خانم توسط یک مامور یگان ویژه: دستور بررسی صادر شد

پلیس درباره فیلم آزارجنسی یک خانم توسط یک مامور یگان ویژه: دستور بررسی صادر شد