مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-14ورزشي

امنیت اجتماعی ضروری ترین مسئله جامعه است/دشمنان از ایران پیشرفته هراس دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان، با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق (ع) در مورد گرانی و گرنفروشی اظهار کرد: گرانی و گران فروشی در جامعه باعث بداخلاقی خواهد شد و به طور روانی تاثیراتی در سوء خُلق دارد.

نمایده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه شان، منزلت، حق، آبرو و حرمت در سایه امانت داری و رعایت حقوق، مفهوم پیدا می کند، افزود: نقطه مقابل امانت داری، خیانت بوده که زشت ترین بُعد اخلاقی است.

وی با اشاره به ضربه روحی، افسردگی و دلخوری در افراد جامعه به دلیل گرانی، تصریح کرد: خداوند در سوره هود فرمود که بعد از ایمان به خدا، از گران فروشی پرهیز کنید.

آیت الله خاتمی به امنیت اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت اجتماعی ضروری ترین مسئله جامعه است که مردم در سایه آرامش امنیت به رونق اقتصاد خواهند رسید و این جامعه در مسیر رشد قرار می گیرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به 22 مهرماه، روز ملی استاندارد و افزایش آگاهی درباره این نشان ملی، گفت: علامت استاندارد به ما اطمینان و آرامش خاطر می دهد که در استفاده کالاها به خصوص مواد غذایی مطمئن باشیم.

وی با تبریک فرا رسیدن روز تربیت بدنی، به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری اشاره و تاکید کرد: نگذاریم ورزش پلی برای ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت اجتماعی ضروری ترین مسئله جامعه است/دشمنان از ایران پیشرفته هراس دارند

امنیت اجتماعی ضروری ترین مسئله جامعه است/دشمنان از ایران پیشرفته هراس دارند