مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 17:572022-10-14سياسي

اگر به منتقد فرصت ندهیم با نامحرم گفت وگو می کند


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکیدد بر لزوم فراهم شدن فرصت بیان نقد و اعتراض در جامعه اظهار کرد: اگر فرصت بیان نقد را به یک منتقد عالم و سالم ندهیم به طور طبیعی با نامحرم گفت وگو خواهد کرد و این به نفع کشور ما نحواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر این که نقد موجب رشد، پویایی و تکامل جامعه می شود ، گفت: نقد به معنای طرح اشکالات با دو ویژگی صادقانه و عالمانه بودن است و در صورتی که طرح اشکال با دو ویژگی ذکر شده نباشد، تخریب صورت می گیرد.

وی با بیان این که بین نقد و تخریب مرزهایی وجود دارد ، افزود: گاهی نقد در قالب اعتراض فردی و اجتماعی ظهور و بروز پیدا می کند و لازمه اش نیز این است که وزارت کشور به عنوان دستگاه متولی با همراهی دستگاه های مسئول، فرصت شنیدن نقد را فراهم کند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: مسئول یعنی کسی که مورد سوال واقع می شود و وقتی فردی مسئول می شود، باید هم تحمل شنیدن داشته باشد هم پاسخگو باشد.

یک اصل کرامت انسانی است که وقتی مسئولیتی را عهده دار می شویم، آستانه تحمل مان را بالا ببریم و صدای کسی که از گفتار و عمل و رفتار ما نقدی دارد را بشنویم؛ اگر این فرصت را به یک منتقد عالم و سالم ندهیم به طور طبیعی با نامحرم گفت وگو خواهد کرد و این به نفع کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به منتقد فرصت ندهیم با نامحرم گفت وگو می کند

اگر به منتقد فرصت ندهیم با نامحرم گفت وگو می کند