مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-14اقتصادي

طناب کنفی شیراز و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور


یکی از ابزار های بسیار کارآمد طناب های کنفی می باشند، این طناب ها بر خلاف طناب های پلاستیکی لیز نمی خورند و اصطکاک بیشتری ایجاد می کنند.

- بهترین مدل های طناب ساختمانی کنفی معمولاً دارای متراژ های بزرگ هستند که بیشتر با استفاده از نیروی دست قابل استفاده بوده که این گونه تنها به علت داشتن جنس نرم و پنبه ای چنانچه بدون دستکش نیز استفاده شوند هیچ گونه آسیبی به پوست دست وارد نکرده و باعث پوسته پوسته شدن دست نمی شوند که این امر باعث شده است این محصولات نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار طرفداران بیشتری داشته باشند و علی الخصوص در ساخت و ساز استفاده بیشتری از آنها بشود.

طناب کنفی ساختمانی رنگی از جمله محصولاتی است که دارای رنگ های مختلف می باشد که استفاده از این گونه رنگ ها بر اساس سلایق بناها و معماری های ساختمان انجام می شود.

اما چیزی که در کیفیت این محصولات تأثیرگذار است رنگ آنها نیز و بیشتر متریال به کار رفته شده در تولید آنها میباشد که خوشبختانه به علت داشتن مواد پنبه ای تمامی آنها از درجات کیفی بالایی برخوردار هستند و همین جهت توسط توزیع کنندگان و همچنین فروشندگان مختلفی به افسانه و خاورمیانه ارسال شده و دارای نمایندگی های مجاز جهت فروش در خارج از کشور می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طناب کنفی شیراز و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور

طناب کنفی شیراز و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور