مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-14سياسي

آمریکا می خواهدفرهنگ خودش را بر تمام جوامع دیکته کند


جریانه رسانه ای در اختیار آمریکا و قدرت های استکباری وسیله ای برای نفوذ است تا فرهنگ خودشان را به عنوان فرهنگ مسلط بر تمام جوامع دیکته کند و در این مسیر با جعل دروغ واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نقش برجسته رسانه ها در اتفاقات و اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: امروز رسانه ‎ها به عنوان بازوان سلطه استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شوم آن ها شناخته می شوند.

وی با بیان اینکه در جریان فوت خانم امینی در ساعت نخست بیش از یک میلیون توییت و در مدت اخیر در چهار رسانه معاند نیز بیش از 18 الی 25 هزار خبر دروغ منتشر شد، افزود: جریانه رسانه در اختیار آمریکا و قدرت های استکباری ابزاری برای نفوذ است تا فرهنگ خودشان را به عنوان فرهنگ مسلط بر تمام جوامع دیکته کند و در این راستا با جعل دروغ، واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند.

کرامتی با یادآوری اینکه رسانه ها وسیله ای برای ارتباط جمعی هستند و لازم است مسؤولان، مردم و جوانان آگاه باشند تا در این بستر به هر موضوعی که دشمنان منتشر می کنند اعتماد نکنند، خاطرنشان کرد: بدون تحقیق و تفحص هیچ خبری را نقل قول نکنید زیرا این عمل مصداق دروغگویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا می خواهدفرهنگ خودش را بر تمام جوامع دیکته کند

آمریکا می خواهدفرهنگ خودش را بر تمام جوامع دیکته کند