مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 20:472022-10-14سياسي

تولید آثاری مانند «فصل شیدایی» از ضرورت های جامعه امروز است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه های انقلابی در مقابل رسانه های استکبار جهانی، تولید محتواهای ارزشمندی همچون نمایش «فصل شیدایی» را افزایش دهند چراکه این موضوع یکی از ضروریت های جامعه امروز است.

- حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در حاشیه بازدید از نمایش بزرگ فصل شیدایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم درباره این نمایش بیان کرد: این اثر فاخر بی شک یکی از قوی ترین آثار نمایشی در تاریخ هنر کشور محسوب می شود؛ فصل شیدایی از نظر جلوه های صوتی، تصویری، کیفیت محتوا و موارد دیگر یک بسته کامل بی نقص هنری است.

وی افزود: به همه عوامل و کسانی که در تولید این اثر فعالیتی داشته اند باید خداقوت گفت و از این عزیزان تشکر ویژه کرد چراکه نتیجه زحماتشان آنقدر دلچسب بود که هر شب مورد استقبال هزاران تماشاگر قرار گرفته است؛ دکور جذاب و این که اتفاقات نمایش پیرامون تماشاگر رخ می داد باعث شد که حس و حال زیبایی به افراد انتقال داده شود.

نماینده مردم قم در جهانی با همه امکانات و ظرفیت های در اختیار خود محتواهای مبتذل در جهت تخریب فرهنگ، ایمان و اعتقاد اسلامی تولید می کند، رسانه های انقلابی ما باید تولید محتواهای مانند نمایش فصل شیدایی که ارزشمند هستند و سطح ممتاز دارند را افزایش دهند چرا که این از ضرورت های جامعه ما محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آثاری مانند «فصل شیدایی» از ضرورت های جامعه امروز است

تولید آثاری مانند «فصل شیدایی» از ضرورت های جامعه امروز است