مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 22:072022-10-14اقتصادي

افزایش تقاضای پوشاک زمستانی چینی از سوی اروپا


شرکت های چینی خبر دادند که طی ماه های اخیر تقاضای پوشاک زمستانی و تجهیزات گرمایشی از سوی اروپایی ها افزایش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت های چینی تولید کننده لباس های زمستانی از افزایش تقاضا از سوی کشورهای اروپایی در آستانه فصل سرما خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگلوبال تایمز، افزایش درخواست اروپایی ها از شرکت های چینی شامل موارد زیر نیز شده است: پتوی های برقی، پمپ های گرمایشی، هیترهای برقی، کیسه های آب گرم.

افزایش تقاضا برای لباس های گرم و وسایل گرمایشی از سوی اروپایی ها در حالی است که اروپا با کاهش شدید مواد سوختی مواجه است و همین موضوع می تواند زمستان پیش رو را برای بسیاری از خانوارهای اروپایی غیرقابل تحمل کند.

برخی شرکت های چینی نیز اقدام به تولید محصولاتی مخصوص بازارهای اروپا کرده اند.

شرکت فن ساز جیسو تکنولوژی اخیرا فنی را وارد بازارهای اروپایی کرده که در زمینه به صورت فعال در حال تهیه تجهیزات گرمایشی از فروشنده های چینی هستند تا بتوانند فصل سرما را بگذرانند.

چند روز پیش بود که  ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفت، تقصیر کشور او نیست که اروپایی ها مانند قرون وسطی برای زمستان هیزم ذخیره می کنند بلکه انباشته شدن اشتباهات سیاست مداران اروپا عامل این بحران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضای پوشاک زمستانی چینی از سوی اروپا

افزایش تقاضای پوشاک زمستانی چینی از سوی اروپا