مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 07:522022-10-15سياسي

تکذیب شایعه فوت دانش آموز دختر در اردبیل


در حالی برخی رسانه های معاند مدعی دستگیری تعدادی دانش آموز در یکی از مدارس اردبیل طی روز پنج شنبه شدند که مدارس در این روز تعطیل بود و به گفته مسئولان هیچ دانش آموزی در بازداشت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اردبیل، علی محبوبی پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر، شایعات و ادعای رسانه های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار کرد: این ادعا کاملاً تکذیب می شود و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مؤمن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تأثیر شایعات رسانه های معاند قرار نمی گیرند.

محبوبی پور همچنین زخمی و بازداشت شدن چند دانش آموز اردبیلی را نیز تکذیب و تصریح کرد: رسانه معاند در تلاش هستند با بیان این ادعاها، عواطف مردم انقلابی اردبیل را تهییج نمایند و این در حالی است که حتی از روز آغاز اغتشاشات تا به امروز، اردبیل در آرامش کامل بوده و حتی دستگیری های روزهای ابتدایی نیز قابل توجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجدداً تاکید می کنم در روزهای اخیر هیچ دانش آموزی، دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است؛ تمامی دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم با جدیت کامل در حال تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه فوت دانش آموز دختر در اردبیل

تکذیب شایعه فوت دانش آموز دختر در اردبیل