مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-15اقتصادي

7 دستگاه شتابنگار زلزله در خراسان شمالی نصب شد


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از نصب 7 دستگاه شتابنگار بر خط نسل جدید زلزله و دیجیتال در شهرهای مختلف استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام نصب 7 دستگاه شتابنگار بر خط نسل جدید زلزله و دیجیتال در شهرهای مختلف استان، اظهارکرد: در راستای توسعه شبکه شتابنگاری استان 5 دستگاه شتابنگار برخط نسل جدید زلزله و 2 دستگاه شتابنگار دیجیتال در روستاها و شهرهای استان نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: در مرحله اول راه اندازی شبکه شتابنگاری استان در سال 98 تعداد 7 دستگاه شتابنگار بر خط و 11 دستگاه شتابنگار دیجیتال نصب شده و در مرحله دوم و با هدف تکمیل شبکه شتابنگاری در سال 1400 تعداد 7 دستگاه شتابنگار برخط و 12 دستگاه شتابنگار دیجیتال در شهرهای استان نصب گردیده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در مرحله سوم در سال جاری با مساعدت و همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تعداد 5 دستگاه شتابنگار برخط و 2 دستگاه شتابنگار دیجیتال به منظور توسعه شبکه شتابنگاری استان نصب و راه اندازی شد.

قاسمی اضافه کرد: دستگاه های جدید دارای امکانات و حساسیت بیشتری نسبت به دستگاه های نسل قبل بوده و قابلیت نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته ای دارند که می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دستگاه شتابنگار زلزله در خراسان شمالی نصب شد

7 دستگاه شتابنگار زلزله در خراسان شمالی نصب شد