مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-15سياسي

مأموریت 12 ساله «صاحب الامری ها» برای حذف محرومیت از «موگویی»


وحید کمرروستا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قرارگاه جهادی صاحب الامر بیش از 10 سال است که فعالیت خود را برای محرومیت زدایی در بخشی از استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرده و فعالیت های ویژه ای در دهستان موگویی در راستای خدمت به مردم انجام داده است.

مسئول قرارگاه جهادی صاحب الامر با بیان اینکه این قرارگاه مستقر در استان البرز است، ادامه داد: با بسیج شویم.

کمرروستا افزود: تعداد جهادگران در هر پروژه بسته به نوع پروژه متفاوت است که در هر دوره خواهران و برادران بر اساس تخصص و قابلیت هایی که دارند برای انجام این کار انتخاب می شوند.

این جهادگر گفت: ساخت 2 باب مسجد، 2 باب خانه عالم، اجرای برنامه های فرهنگی و بهداشتی در شهرستان کوهرنگ، اطعام در عید غدیر، ساخت اولین زمین اربعین امسال به کربلای معلی از جمله اقدامات این قرارگاه بوده است.

500 خدمت دندان پزشکی رایگان وی بیان کرد: در تابستان سال گذشته با همکاری کمیته امداد به 500 نفر از روستانشینان خدمات جراحی دندان پزشکی ارائه شد.

مسئول قرارگاه جهادی صاحب الامر ادامه داد: احداث چهار پارک بازی در موگویی، بازفت، صمصامی و چلگرد، احداث سه زمین چمن در موگویی، بازفت و صمصامی، احداث مسجد در روستای صالح کوتاه از جمله فعالیت های در دستور کار این قرارگاه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت 12 ساله «صاحب الامری ها» برای حذف محرومیت از «موگویی»

مأموریت 12 ساله «صاحب الامری ها» برای حذف محرومیت از «موگویی»