مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-15پزشكي

راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده در سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده با همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان و و پژوهشکده ابن سینا جهاد دانشگاهی و همچنین تشخیص و درمان سرطان سینه با همکاری پژوهشکده معتمد ازجمله محورهای مهم این تفاهم نامه همکاری است.

وی تصریح کرد: همکاری در جهت اخذ مجوزها و راه اندازی درمانگاه ناباروری با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و همچنین همکاری در جهت اخذ مجوزها و راه اندازی مرکز خدمات تخصصی مهندسی بافت و درمانگاه دیابت نیز از دیگر بندهای همکاری در این تفاهم نامه است.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از توافق جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای فعالیت مشترک تحقیق و توسعه در راستای فناوری های نوظهور در حوزه پزشکی و توسعه توان طرفین در این زمینه و همکاری در کسب فناوری های پیشرفته مورد نیاز در حوزه درمان پزشکی خبر داد.

منصفی راد گفت: همکاری مشترک در جهت تقویت و توسعه فعالیت واحدهای پژوهشی، دانش بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه در کسب فناوری های مورد نیاز، همکاری متقابل در زمینه فناوری اطلاعات و ایجاد دوره های آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده در سمنان

راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانواده در سمنان