مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-15سياسي

جهاد تبیین، تنها راه نابودی تک ریشه «قدرت رسانه ای دشمن» است


یک استاد دانشگاه در جمع خادمان هیئت انصار ولایت یزد تحلیل ابعاد مختلف جریان های نظام را ضروری دانست و گفت: جهاد تبیین، تنها راه نابودی تک ریشه «قدرت رسانه ای دشمن» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عظیم ابراهیم پور شامگاه دیروز در جمع هیئتی های استان یزد به تبیین حوادث اخیر پرداخت و اظهار کرد: دشمن شناسی لازمه خنثی سازی توطئه های شوم استکبار جهانی است.

وی حرام خواری و حرام زادگی را دو عنصر مهم در دشمنی با حق بیان کرد و افزود: هالیوود به عنوان یگان پیشرو یهود از طریق قدرت رسانه، به رواج و عادی سازی این دو عنصر می پردازد چراکه در آستانه ظهور، تنها کسانی می توانند در مقابل امام حق بایستند که حرام زاده یا حرام خوار باشند.

این استاددانشگاه و فعال فرهنگی و سیاسی در ادامه با بیان این که تنها دو مکتب اسلام ناب و یهود هستند که برای یمن در قالب طرح های واکسیناسیون توسط سازمان جهانی بهداشت(یهود) اجرا شده است.

ابراهیم پور سپس با اشاره به پیچ تاریخی مهم در عصر حاضر، گفت: متأسفانه دشمنان ما غرب و پهلوی را در ذهن برخی از جوانان امروز به عنوان دو قدرت به تصویر کشیده اند.

در حالی که غرب سعی دارد با پوشاندن توانمندی ها و بزرگ نمایی نقاط ضعف ما، جبهه حق را در ذهن جوانان تضعیف کرده و جبهه باطل را قوی و ایده آل جلوه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، تنها راه نابودی تک ریشه «قدرت رسانه ای دشمن» است

جهاد تبیین، تنها راه نابودی تک ریشه «قدرت رسانه ای دشمن» است