مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-15اقتصادي

ابهاماتی در واگذاری شرکت «میان آب» / کارآیی شرکت قبل و بعد از واگذاری چگونه بوده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شرکت کشت و صنعت میان آب شوش در سال 96 توسط بانک کشاورزی و به صورت مزایده به بخش خصوصی واگذار شد که ابهاماتی در خصوص نحوه واگذاری شرکت به صورت فروش سهام صددرصدی از طریق مزایده وجود دارد که خریدار شرکت کشت و صنعت میان .

- ابهاماتی در واگذاری شرکت میان آب / کارآیی شرکت قبل و بعد از واگذاری چگونه بوده است؟ شرکت کشت و صنعت میان آب شوش در سال 96 توسط بانک کشاورزی و به صورت مزایده به بخش خصوصی واگذار شد که ابهاماتی در خصوص نحوه واگذاری، قیمت گذاری و کارآیی شرکت وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شرکت کشت و صنعت میان آب شوش در سال 96 توسط بانک کشاورزی و به صورت مزایده به بخش خصوصی واگذار شد که ابهاماتی در خصوص نحوه واگذاری شرکت به صورت فروش سهام صددرصدی از طریق مزایده وجود دارد که خریدار شرکت کشت و صنعت میان آب علاوه بر اینکه با خرید این شرکت مالکیت زمین ها را به دست آورد، از سود انباشته و سرمایه های شرکت نیز برخوردار شد و پرداخت اقساط خرید شرکت از پول خود شرکت صورت گرفت.

علاوه بر اینکه در نحوه واگذاری و مزایده شرکت ابهاماتی وجود دارد، قیمت گذاری زمین ها نیز با توجه به مرغوبیت و کانال کشی بودن آن و همچنین وجود دستگاه های صنعتی پمپاژ پیشرفته و تجهیزات کشاورزی خالی از ابهام نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهاماتی در واگذاری شرکت «میان آب» / کارآیی شرکت قبل و بعد از واگذاری چگونه بوده است؟

ابهاماتی در واگذاری شرکت «میان آب» / کارآیی شرکت قبل و بعد از واگذاری چگونه بوده است؟