مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-15سياسي

3 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ایجاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، در گفت وگو با رسانه ها، اظهارکرد: در نهاد کمیته امداد ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان از رویکردهایی است که این نهاد حمایتی به شکلی جدی دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 4 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شد، گفت: در نیمه نخست امسال نیز تا کنون 3 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان خراسان شمالی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: این نهاد حمایتی ضمن نظارت های فنی و پشتیبانی حتی تا مرحله بازاریابی و رونق طرح اشتغال مددجویان، آنها را مورد حمایت جدی قرار می دهد.

الهی راد با اشاره به جمع آوری 32 میلیارد تومان زکات در نیمه نخست امسال در خراسان شمالی، اظهار کرد:  92 درصد از این میزان زکات برای نیازمندان هزینه شده است.

وی با تاکید بر مصرف زکات برای رفع فقر و مشکلات نیازمندان، تصریح کرد: مبالغ زکات جمع آوری شده در بخش های تامین جهیزیه برای زوج های جوان، هزینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، هزینه درمان بیماران، تامین هزینه برای آزادی زندانیان، احداث مسکن محرومین و تعمیر مسکن هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ایجاد شد

3 هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ایجاد شد