مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-15اقتصادي

نخ پلی استر اصفهان و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور


کیفیت در تولید نخ های پلی استر حرف اول را می زند، امروزه کشور عزیزمان ایران دارای چندین کارخانه تولید نخ پلی استر می باشد.

- نخ پلی استر در تمام صنایع کاربرد دارد و می توان اسم دیگر این محصول را نخ همه کاره گذاشت زیرا در بسیاری از صنایع از جمله نساجی و پتروشیمی کاربرد دارد.

نخ پلی استر و قیمت خرید فروش آن با توجه به کاربردی که در صنایع مختلف دارد قیمت گذاری می شود و شما بر اساس کاربرد و خواسته خود می توانید نوع متناسب را خریداری نمایید.

این محصول در ساخت بطری پلاستیکی، لباسها، فرش، مبلمان، میزها، برخی لوازم برقی، لاستیک ماشین و دوچرخه ها، پرده و ملحفه و بسیاری لوازم دیگر کاربرد دارد.

پلی استر به صورت پلاستیک و الیاف است و به طور قطع همه افراد این محصول را که به صورت پلاستیک است در بازار و فروشگاه های مختلف دیده اند.

بطریهای نوشابه و آب معدنی از پلی استر ساخته شده اند و می توان جنس این بطریها را نشکن دانست و با توجه به این که الیاف خوبی در آن به کار رفته است دارای قیمت مناسبی است.

بادکنهایی که در بازار موجود هستند و بر روی آنها طرح و نوشته وجود دارد نیز از جنس پلی استر هستند.

مجموعه آراد برندینگ از جمله مراکز به نام و معتبر می باشد که نخ پلی استر را با بهترین درجه کیفی و قیمت مناسب در اختیار خریداران گرامی می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخ پلی استر اصفهان و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور

نخ پلی استر اصفهان و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور