مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-15اقتصادي

99 درصد اراضی ملی در کردستان سنددار شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: با تلاش و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سازمان ثبت اسناد و املاک استان 99 درصد از اراضی ملی در کردستان سنددار شده اند.

- پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تشکیل بانک اطلاعات در بخش کشاورزی از نیازهای ضروری در توسعه این بخش است که در استان مورد توجه قرار گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: تا چند سال قبل تنها 4 درصد از اراضی استان سند مالکیت داشتند که با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته تشکیل قرارگاهی در این زمینه در حال حاضر 99 درصد از اراضی ملی در کردستان سنددار شده است.

به گفته اسکندری، سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص استان 25 درصد است و در حال حاضر بیش از 120 هزار نفر در این حوزه فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه 600 هزار نفر از جمعیت یک میلیون نفری استان ارتباط مستقیمی با کشاورزی دارند، گفت: کردستان در تولید برخی محصولات کشاورزی در سطح کشور دارای رتبه برتر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های استان در حوزه تولید محصولات کشاورزی موضوع توسعه فضاهای گلخانه ای به عنوان یک اولویت مهم در استان دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد اراضی ملی در کردستان سنددار شدند

99 درصد اراضی ملی در کردستان سنددار شدند